Bloodborne Walkthroughs

Voordat je het gevechten met The One Reborn en Darkbeast Paarl in Bloodborne begint, ga je naar de linkse hoek en neem je de trap naar boven. Dood de drie Bell Callers en steek de brug over. Dood opnieuw drie Bell Callers. De baas probeert je heel de tijd met projectielen te raken, dus wees voorzichtig.

In dit volgende baasgevecht met Shadow of Yharnam in Bloodborne neem je het tegen een trio van dark clerics op. Zij gebruiken magie tijdens het vechten en schieten vuurballen. Voor het grootste deel van het gevecht schiet de baas drie projectielen in een kegel voor zich uit. Dit patroon lost hij soms af met één vuurbal recht vooruit. De tweede cleric vecht met een zwaard en de derde heeft een zwaard en kaars waarmee hij zowel vuuraanvallen als gewone zwaardaanvallen uitvoert.

Voltooi eerst het vorige deel van onze walkthrough van de Bloodborne Forbidden Woods. Open daarna de deur bij je huidige locatie en vecht aan de andere kant tegen één van de Cranium Creatures. Normaal kan je naar hem toe sluipen en een Charge Attack gebruiken. Wanneer hij dood is kan je de Cainhurst Summons van de tafel nemen. Neem dan de deur voor je om de 1st Floor Sickroom lamp te vinden, ga terug naar de Forbidden Woods en keer terug naar de plek waar je de Hounds in hun kooien vond.

Ga in Bloodborne de trap af en negeer de waarschuwing dat je moet vertrekken. Ga naar links. Ontwijk het vuur en pas op voor het Walking Beast dat over de brug vlak voor je loopt. In de uiterst linkse hoek is er een lijk dat maar liefst zes Blood Vials vast heeft.

In Bloodborne staat de pop links van je spawn punt staat nu recht. Praat met haar om te levelen door Blood Echoes te spenderen. De Messengers rechts van de pop geven je een Beckoning Bell en Silencing Blank. Deze gebruik je om andere hunters te summonen of uit je wereld te bannen. Ga het gebouw binnen om je wapens te repareren en upgraden. Wanneer je klaar bent, ga je terug naar de Central Yharnam lamp.

Welkom in Central Yharnam, het eerste grote gebied in Bloodborne. Ga naar boven en spreek aan de deur met Iosefka. Aan het einde van het praatje krijg je Iosefka's Blood Vial. Keer terug naar de Central Yharnam lamp. De vijanden verschijnen opnieuw wanneer je de Hunter Dream bezoekt, maar ze zijn met je nieuwe wapens makkelijk te verslaan.

Wanneer je in Bloodborne wakker wordt uit de 'droom', onderzoek je de stoel rechts. Een notitie vertelt je dat je op zoek moet gaan naar paleblood. Er is een deur helemaal rechts die niet van deze kant open kan, maar voor de rest heeft deze kamer niets interessants. Ga links door de deur en ga naar beneden.