Call of Duty: Black Ops - Escalation

Spotlight

Call of Duty: Black Ops cheats, tips en tricks - PC, Xbox, Playstation, Wii

Wapencheats voor de singleplayer missies en de Zombiemode. Cheats en toegang voor het Central Intelligence Agency Data System, Dead Ops Arcade cheats, Zork-commandos en veel meer voor Black Ops.

Je bent op een punt in Call of Duty: Black Ops gekomen waar je maar niet voorbij komt en je muis tegen de muur smijten bracht geen oplossing? Dan wordt het de hoogste tijd om je eigen geluk te maken met behulp van wat cheats. Extra levens of betere wapens kunnen het tij al doen keren, maar als je echt all-out wil gaan, kan je je hiermee zelfs onoverwinnelijk maken en door muren wandelen om al je vijanden te verrassen.

Call of Duty: Black Ops - Escalation DLC

Call of Duty: Black Ops - Escalation DLC

Opbouwend naar een climax?

Voor Activision kan het alvast niet meer stuk; sinds deze week is Call of Duty: Black Ops de best verkochte game ooit, volgens hun eigen cijfers. Die zijn nog niet officieel vrijgegeven, maar wij twijfelen alvast niet aan dat nieuws. De oorlogsreeks is uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen en wordt meermaals ondersteund door downloadable content. Deze keer staat de Escalation DLC op het menu, een pakket dat tijdelijk voor Xbox 360 beschikbaar is en begin juni naar PlayStation 3 en PC komt.

Naar goede gewoonte zitten daar geen opmerkelijk nieuwe wapens in of een skin, maar een viertal nieuwe maps én wat voor de horrorfans. De vier nieuwe omgevingen voor spelers heten als volgt: Zoo, Convoy, Hotel en Stockpile. Opvallend is dat deze allemaal veel meer passen in het plaatje van Black Ops qua stijl en ook veel meer de nadruk leggen op de samenwerking van een team.

Waar je in First Strike (de vorige DLC) maps had die veeleer spelers een vrijgeleide geven om als eenzame krijgers op jacht te gaan tegen het andere team, biedt dit pakket strijdarena's aan die je haast dwingen om een CQC-aanpak te hanteren. Hierbij staat de afkorting uiteraard voor Close Quarter Combat. Tactisch spel is dus opnieuw een belangrijke factor om te zegevieren in één van de vier maps. Het is namelijk zo dat je in deze downloadable content af te rekenen krijgt met zogenaamde "flessenhalzen" of knelpunten in de maps. Dichte doorgangen waar je als team strategisch gebruik van moet maken om een hopelijk minder gecoördineerde vijand de laatste slag toe te dienen.

Lees meer...