Nieuw vechtsysteem Final Fantasy 7 remake met 'vallen en opstaan'

Square Enix heeft nog geen definitieve keuze gemaakt.

De ontwikkeling van het nieuwe vechtsysteem voor de Final Fantasy 7 remake gaat met vallen en opstaan. Dat zegt producent Yoshinori Kitase in een interview met Famitsu (vertaling door Gematsu).

"We hebben eindelijk gekozen welke kant we visueel uitgaan," zegt Kitase. "Het werk aan het vechtsysteem verloopt daarentegen met vallen en opstaan. Omdat het oude (turn based) systeem misschien niet meer zo passend is, denken we hard na over de aanpassingen die we kunnen maken."

"Met een remake wordt je game normaliter een action role-playing game,” vervolgt de producent. “Wij bekijken hoe we Final Fantasy 7 opnieuw uitbrengen maar de speler toch kunnen verrassen. Vraag me alsjeblieft niet hoe ver de game af is," sluit Kitase al lachend af.

De game komt uit op meerdere platformen, waarvan enkel de PlayStation 4 nog bevestigd is. Final Fantasy 7 Remake draait niet op de Luminous Engine.

Nog even tijd? Lees dan ook:

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Dirk Schuit

Dirk Schuit

Zieltjesverliezer

Dirk is een Einzelgänger met een voorliefde voor co-op.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Feature | FIFA 22 Career Mode - Wat is er nieuw in de carrièremodus

Alles over Manager Career, Player Career en nog meer.

Feature | FIFA 22 FUT - Wat is er nieuw in FIFA Ultimate Team?

Alles over FUT Divisions, Champions, Heroes en nog meer.

Feature | FIFA 22 release - Waar en wanneer kun je FIFA 22 kopen?

Alles over de launch, pre-order, edities en nog meer.

Feature | FIFA 22 gameplay - Wat is er nieuw en anders in FIFA 22?

Alles over HyperMotion, visuals, teams en nog meer.

Feature | FIFA 22 Volta is niet zoals je het je herinnert

Alles over Volta gameplay, Arcade, Selections, Seasons en nog meer.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread