Graphics Uncharted 4 zijn 'bijna filmisch'

Elke rimpel in Nathan Drake's gezicht is te tellen.

Naughty Dog-animator Frank Tzeng laat weten dat de in-game modellen in Uncharted 4: A Thief's End bijna net zo gedetailleerd zijn als CGI-modellen in films.

Tzeng doet deze uitspraak in een interview met de website CG Master Academy. "Dit personage (Nathan Drake's in-game model) is bijna niet te onderscheiden van een digital double in een film. Wat mij betreft kan dit personage zo in een film, zeker kijkende naar de details die we erin hebben gestopt", aldus Tzeng.

"Videogames komen in visueel opzicht steeds dichter in de buurt van films. Dat is precies wat ik altijd al heb willen doen. Ik verwacht dat het nog maar een paar jaar duurt voordat we echt op het niveau van films zijn aanbeland".

Uncharted 4: A Thief's End heeft nog geen officiële releasedatum. De game komt exclusief uit voor de PlayStation 4. Naughty Dog liet onlangs nog weten dat de game niet op 60 fps draait als dat de ervaring aantast.

Lees in onze Uncharted 4 preview alles wat we over de game weten.

Raadpleeg ook onze gids met alle Uncharted 4 collectibles zoals de 109 Uncharted 4 Treasures.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Mathijs Proos

Mathijs Proos

Redacteur

Mathijs heeft een voorliefde voor eigenzinnige spelwerelden en eindeloos lange dialogue trees. Is ook een ongegeneerde bordspellenfanaat.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread