Square Enix laat verbeterde versie Luminous Studio engine zien

Tijdens demonstratie van DirectX 12.  

Uitgever Square Enix geeft tijdens de Build-conferentie een demonstratie van de Luminous Studio engine.

Square Enix gebruikt de engine om een nieuwe versie van de Agni's Philosophy-demo van Final Fantasy XV te laten zien. De uitgever roept hiervoor de hulp in van DirectX 12, Windows 10 en vier Nvidia GeForce Titan X - videokaarten.

Steve Guggenheimer van Microsoft geeft aan dat de demo 63 miljoen polygons per seconde rendert. Dat is zes tot twaalf keer zoveel als mogelijk was met DirectX 11.

"Ons team jaagt altijd de best mogelijke CG na, zowel in cutscenes als in real-time gameplay. Met behulp van Microsoft en Nvidia zijn we nu in staat om een demo te laten zien die gebruik maakt van de meest geavanceerde software en hardware. Dit is slechts een voorproefje van waar wij op dit moment aan werken", aldus Final Fantasy-regisseur Hajime Tabata.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Mathijs Proos

Mathijs Proos

Redacteur

Mathijs heeft een voorliefde voor eigenzinnige spelwerelden en eindeloos lange dialogue trees. Is ook een ongegeneerde bordspellenfanaat.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Video | Trailer: zes minuten debuutgameplay Bloodborne

Kenmerkt zich door duidelijke Souls-invloeden.

Sim City 5 concept art gelekt

Eiiiiinnnndddeeellllliiiijjjjkkk!

Borderlands 2 heeft Steamworks

Hoera voor Steam Achievements!

Blizzard laat 600 mensen afvloeien

90% van ontslagenen werken niet in game ontwikkeling.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread