Halo: Reach krijgt Perk systeem

Bedankt Call of Duty!

In de nieuwste telg in de Halo franchise, genaamd Halo: Reach, laat Bungie de mogelijkheid aan de spelers zelf om enkele speciale vaardigheden aan hun online Spartan toe te kennen. Dit valt te vergelijken met de Equipment feature uit Halo 3, met het enige verschil dat de vaardigheden uit Reach herbruikbaar zijn. Een beetje te vergelijken met het Perks systeem uit Call fo Duty dus. Hieronder vinden jullie een opsomming van de “Armor Abilities”.

  • Sprint: Laat de speler toe om voor een beperkte periode sneller te lopen.
  • Active Camouflage: Biedt de speler de mogelijkheid om voor een bepaalde tijd onzichtbaar te worden.
  • Jetpack: Deze vaardigheid voegt een Jetpack toe aan je Spartan, waarmee deze dan verticaal hoge sprongen kan maken.
  • Overshield: Verhoogt je schildcapaciteit tot 200% waardoor je meer schade kan absorberen.
  • Hologram: Deze vaardigheid maakt een hologram van jezelf die je kan gebruiken om vijanden te misleiden.
  • Radar Cloak: Wanneer je deze vaardigheid activeert, word je onzichtbaar op de radar.
  • Leap: Deze vaardigheid wordt gebruikt om inkomend vuur te ontwijken en sneller te bewegen.

Of dit de enige “Armor Abilities” zijn is nog niet bekend. Meer informatie over Halo: Reach kunt je terugvinden in onze preview rond het spel.

Advertentie

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread