Activion maakt bekend dat Sekiro: Shadows Die Twice in de eerste tien dagen na de release meer dan twee miljoen keer is verkocht. Intussen is de game al meer dan twintig dagen verkrijgbaar, dus waarschijnlijk ligt het totale cijfer intussen nog hoger.

Sekiro is daarmee een van de meest succesvolle games voor ontwikkelaar From Software. Ter vergelijking: Bloodborne had zes maanden nodig om twee miljoen keer over de toonbank te gaan, terwijl Dark Souls 3 tijdens de eerste twee maanden drie miljoen keer is verkocht.

Daarnaast heeft Activion ook onthuld dat de game tijdens de eerste week 1,1 miljard minuten bekeken is op Twitch. Wie meer wil weten over de game, vindt alle Sekiro: Shadows Die Twice info op onze site.

ADVERTENTIE

Over de auteur

Michiel De Coninck

Michiel De Coninck

Nostalgicus

Michiel kijkt met veel nostalgie terug naar 'de goede oude tijd', toen de Sega Dreamcast nog hip was en DLC nog gewoon een expansion heette. Heeft verder een onverklaarbare voorliefde voor point-and-click adventure games.

Meer artikels van Michiel De Coninck