Cyberpunk 2077 bevat geen laadschermen

Naadloze overgang.

Volgens CD Projekt Red-topman Kyle Rowley bevat Cyberpunk 2077 geen laadschermen tijdens het spelen. "Na het opstarten van de game zijn er geen laadschermen meer", vertelt Rowley via Discord.

De schijnbaar naadloze overgang tussen gebieden zegt dus mogelijk iets meer over hoe de wereld van Cyberpunk 2077 precies ineenzit. Bovendien kan je als speler vele gebouwen binnengaan. Hoe een optie als fast-travel zonder laadschermen in zijn werk gaat, is vooralsnog minder duidelijk.

De afwezigheid van laadschermen in een open-world game klinkt hoe dan ook technisch ambitieus. Niettemin stelt CD Projekt Red dat Cyberpunk 2077 gepland staat voor deze generatie consoles.

Onlangs maakte de Poolse ontwikkelingsstudio ook bekend dat Cyberpunk 2077 een singleplayer game is.

ADVERTENTIE

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Maarten Denoo

Maarten Denoo

Pietje-precies

Keerde het multiplayergeweld de rug toe en verdiept zich nu vooral in actie-RPG’s en co-op-games. Kan eindeloos over finales van tv-series doorrazen.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread