Skull and Bones gameplay details onthuld

Game of Bones.

Meer Skull and Bones gameplay details zijn onthuld door Ubisoft.

De game bevat een shared world waar elke ontmoeting vijandig als vriendschappelijk kan zijn. De spelwereld is de Indische Oceaan.

Om de zoveel tijd veranderen de Fortunes. Deze bepalen omstandigheden op het water en hebben een grote impact. Als het weer goed is, kan er bijvoorbeeld meer loot verzameld worden - maar is er ook meer concurrentie.

Skull and Bones gebruikt duidelijk de ervaringen uit Assassin's Creed Black Flag en Rogue, met schepen die je kunt aanpassen zowel qua kanonnen en artillerie, maar ook forten om te ontwijken of aan te vallen, en zelfs 'bracing for impact' dat terugkeert.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Carl Vander Maelen

Carl Vander Maelen

Muggenzifter

Gepassioneerde gitarist die games zoveel als mogelijk in zijn doctoraat in het Recht probeert te betrekken.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread