Mass Effect: Andromeda heeft geen classes

Maar wel een grote Skill Tree.

Personages in Mass Effect: Andromeda hebben geen specifieke classes. Dat meldt gamesite Game Informer in een artikel over de game.

De game beschikt over een Skill Tree met uiteenlopende vaardigheden. Je kunt ervoor kiezen om je te specialiseren in een bepaalde speelstijl, waardoor je unieke bonussen en vaardigheden ontgrendelt. Je krijgt gedurende de game ook de optie om je vaardigheden te resetten.

Mass Effect: Andomeda geeft je ook de optie om zwaarden en hamers te gebruiken in gevechten. Verder beschikt de game over een dynamisch cover-systeem dat vergelijkbaar is met het systeem in The Last of Us.

Verder heeft hoofdpersonage Ryder de beschikking over een jetpack die je in staat stelt om enige tijd in de lucht te blijven zweven.

Het Paragon/Renegade systeem uit de eerste drie Mass Effect-games heeft in Andromeda plaatsgemaakt voor een dialoogsysteem dat lijkt op het systeem uit Dragon Age: Inquisition. Zo geven verschillende icoontjes in dialogen aan wat de toon van een precieze uitspraak is.

Mass Effect: Andromeda lanceert begin volgend jaar op de pc, PlayStation 4 en Xbox One. De Mass Effect: Andromeda box art is gisteren onthuld.

Meer over de game weten? Lees dan ons overzicht van alle Mass Effect Andromeda info die tot nu toe bekend is.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Mathijs Proos

Mathijs Proos

Redacteur

Mathijs heeft een voorliefde voor eigenzinnige spelwerelden en eindeloos lange dialogue trees. Is ook een ongegeneerde bordspellenfanaat.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread