Als je op een link klikt en een aankoop doet, krijgen we mogelijks een kleine commissie. Lees ons redactiebeleid.

'Need For Speed twee keer zo groot als Rivals'

Daarnaast meer info over de framerate, split-screen en ontgrendelde auto's.

Ontwikkelaar Ghost Games heeft extra informatie gedeeld over Need For Speed via een FAQ op de website van de game.

Zo wordt de game tweemaal zo groot als Need For Speed Rivals, die in 2013 op de markt kwam. Daarnaast zijn er geen plannen voor betaalde downloadbare inhoud of microtransacties en zijn alle auto's direct te ontgrendelen met in-game geld.

De consoleversies van de game draaien op maximaal 30 frames per seconde en er is geen split-screen aanwezig. Ghost Games geeft aan dat deze keuzes noodzakelijk zijn voor het waarborgen van de grafische kwaliteit en het snelheidsgevoel. De uitgestelde pc-versie van Need For Speed draait wel op een hogere, ongelimiteerde framerate.

Need For Speed komt op 5 november uit op PlayStation 4 en Xbox One. De pc-versie wordt in 2016 verwacht.

Lees ook onze Need for Speed tips en Need for Speed Tuning tips.

Cover image for YouTube videoNeed for Speed Gameplay Innovations Five Ways To Play

Nog een minuutje tijd? Deze artikels vind je vast ook interessant:

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, newsletters, and more!

In this article

Need for Speed

PS4, Xbox One, Nintendo GBA, PC

Related topics
Over de auteur
Sander van Leth avatar

Sander van Leth

Retrogamesnob

Sander speelt zo'n beetje alles wat los en vast zit, als het maar beweegt. Is er heilig van overtuigd dat er niets mooier klinkt dan de muziek van de SNES.

Reacties