The Witcher 3: Wild Hunt is vier miljoen keer verkocht in de eerste twee weken na de releasedatum. Dat kondigt ontwikkelaar CD Projekt Red aan in een open brief aan fans van de game.

"Vier miljoen RPG-fans die hun hardverdiende geld aan onze game uitgeven, is een teken dat we iets juist hebben gedaan", schrijft Marcin Iwinski, medeoprichter van de Poolse studio. "We zullen al die positieve energie gebruiken om de komende uitbreidingen even groots te maken als Wild Hunt!"

Er staan twee grote uitbreidingen op stapel voor het avontuur van Geralt of Rivia. Hearts of Stone speelt zich af in No Man's Land en Oxenfurt, twee regio's in de hoofdgame. Blood and Wine neemt je mee naar een nieuwe regio, Toussaint. Naast de grote uitbreidingen werkt de ontwikkelaar ook nog aan een reeks gratis kleine downloads. Iedere week komen er daarvan twee uit, zoals een nieuw Witcher-contract of een alternatieve outfit voor tovenares Yennefer.

The Witcher 3: Wild Hunt is sinds 19 mei verkrijgbaar voor de PC, PlayStation 4 en Xbox One. Carl ging op reis in het door oorlog verscheurde Temeria en kwam met een 'Aanrader'-badge terug.

ADVERTENTIE

Over de auteur

Kenneth De Muyt

Kenneth De Muyt

Redacteur

Houdt van lange wandelingen op het strand, zonneschijn, explosies en mysterieuze tombes verkennen.

Meer artikels van Kenneth De Muyt

Reacties (0)

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread

Gerelateerde content

The Witcher 3: Hearts of Stone - Runewright, Enchanting recipes, Runeword, Glyphword

Vind de Runewright en zijn Enchanting recipes in de Witcher 3: Hearts of Stone uitbreiding.

Co-opinie #1

De redactie blikt graag nog even terug.