L.A. Noire bevat 50 uur dialoog

Allemaal ingescand via MotionScan!

Rockstar Games L.A. Noire bevat meer dan 50 uur aan dialoog. Dit wist Team Bondi te vertellen aan IGN tijdens een Q&A.

Brendan McNamara, teamleider bij Team Bondi: “Wij hebben meer dan 50 uur aan dialoog gecaptured, waarvoor wij bij alles MotionScan gebruikten. Dit is het equivalent van twee volledige seizoenen van een televisieserie. Elke zaak heeft zijn eigen plot en wendingen die afhangen van jou keuzes. Er zijn verschillende mogelijk paden om te bewandelen dus er is een grote herspeelbaarheid.”

Verder laat Team Bondi ook weten dat het mogelijk is om de verkeerde personen te arresteren. Gamers moeten dus echt de beste detective in hun boven halen. Ondanks dat de nadruk ligt op het hoofdpersonage Cole Phelps en zijn moordzaken, zijn er andere kleine missies aanwezig zoals niet toegewezen zaken en aan de gang zijnde overvallen.

L.A. Noire verschijnt deze lente voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

Advertentie

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread