
Geen pannenkoeken te bespeuren.
Geen pannenkoeken te bespeuren.
Interview | Fallout 76 blijft timmeren aan de toekomst
Fris enthousiasme.
Interview | Pokémon Trading Card Game interview - een gesprek met game director Atsushi Nagashima
"Het gevoel van een speciale kaart te vinden is onbeschrijfelijk.”
Niet zomaar een nieuwkomer.
Over rondzwervende samoerai, Mongolen met buskruit en volwassen worden.
Interview | The Last of Us: Part 2 interview - een gesprek met co-regisseur Kurt Margenau
Opgelet! De laatste twee vragen bevatten spoilers voor het verhaal.
Interview | In Good Job! lap je alle kantoorregels aan je laars
Paladin Studios en Nintendo over de eerste 'Nindie' uit Nederland.
Interview | 'In The Outer Worlds moeten mensen zich bovenal amuseren'
Interview met Kathryn Megan Starks, Senior Narrative Designer bij Obsidian Entertainment.
Interview | The Elder Scrolls Online blaast vijf kaarsjes uit
Hoofdontwikkelaar Matt Firor blikt samen met ons terug.
Interview | Ancestors: The Humankind Odyssey interview: "Alles moet zo snel gaan tegenwoordig"
Met hoofdontwikkelaar Patrice Désilets, bedenker van Assassin's Creed
Interview | 'Astral Chain brengt het beste van Bayonetta en NieR: Automata samen'
Interview met hoofdontwikkelaar Takahisa Taura van Platinum Games.
Interview | Masashi Takahashi: 'Octopath Traveler is een evolutie van Final Fantasy 6'
Terug naar de gouden eeuw van JRPG's.
Interview | Klikken met piraten
Interview met mobile developer Jelly Button Games
Interview | België is een pionier in het academisch onderzoek naar virtual reality
In gesprek met Aranka van Dongen.
Interview | Dishonored 2 - De kunst van de sluipmoord
Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.
Interview | Dan Adelman: 'Axiom Verge had al veel eerder naar Wii U moeten komen'
Een interview over het vullen van de Metroid-leegte.
Interview | Overleven als indie-ontwikkelaar in een keiharde industrie
Interview met Sjoerd 'Hourences' de Jong.
Interview | Self Made Miracle over Penarium: 'Moeilijk, maar eerlijk'
Interview met Producent Rick van Ginkel.
Interview | Abbey Games: hoe te overleven in de moordende gamebusiness
Reflectie op een indie-succesverhaal.
Interview | In gesprek over Bioshock Infinite
Irrational Games' Shawn Robertson praat over het bouwen van steden en het maken van mensen.
Interview | Interview rond Warhammer 40.000: Space Marine
Over Gears of War, epische dingen, en Britse acteurs!
Interview | Sam Bennett over LittleBigPlanet
"We leggen alle creativiteit in de handen van de speler"
Interview | Interview met Nintendo's Eiji Aonuma en Koji Kondo
Over 25 jaar Zelda, Skyward Sword en de muziek die erbij hoort.