Interviews
-
Interview | Razer Wolverine V2 Pro interview: “Onze PS5 controller geeft je een oneerlijk voordeel”
Razer gaat de concurrentie aan.
-
Digital Foundry | EPOS: "BrainAdapt moet de toekomst voor gaming audio worden"
Een diepgaand gesprek.
-
Interview | WD_Black interview: maakt de officiële PS5-licentie het verschil?
Over de ‘SN850 NVMe SSD for PS5’ en meer.
-
Interview | Pokémon Trading Card Game interview - een gesprek met game director Atsushi Nagashima
"Het gevoel van een speciale kaart te vinden is onbeschrijfelijk.”
-
Interview | The Last of Us: Part 2 interview - een gesprek met co-regisseur Kurt Margenau
Opgelet! De laatste twee vragen bevatten spoilers voor het verhaal.
-
Interview | In Good Job! lap je alle kantoorregels aan je laars
Paladin Studios en Nintendo over de eerste 'Nindie' uit Nederland.
-
Interview | 'In The Outer Worlds moeten mensen zich bovenal amuseren'
Interview met Kathryn Megan Starks, Senior Narrative Designer bij Obsidian Entertainment.
-
Interview | The Elder Scrolls Online blaast vijf kaarsjes uit
Hoofdontwikkelaar Matt Firor blikt samen met ons terug.
-
Interview | Ancestors: The Humankind Odyssey interview: "Alles moet zo snel gaan tegenwoordig"
Met hoofdontwikkelaar Patrice Désilets, bedenker van Assassin's Creed
-
Interview | 'Astral Chain brengt het beste van Bayonetta en NieR: Automata samen'
Interview met hoofdontwikkelaar Takahisa Taura van Platinum Games.
-
Interview | Masashi Takahashi: 'Octopath Traveler is een evolutie van Final Fantasy 6'
Terug naar de gouden eeuw van JRPG's.
-
Interview | België is een pionier in het academisch onderzoek naar virtual reality
In gesprek met Aranka van Dongen.
-
Interview | Dishonored 2 - De kunst van de sluipmoord
Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.
-
Interview | Dan Adelman: 'Axiom Verge had al veel eerder naar Wii U moeten komen'
Een interview over het vullen van de Metroid-leegte.
-
Interview | Overleven als indie-ontwikkelaar in een keiharde industrie
Interview met Sjoerd 'Hourences' de Jong.
-
Interview | Self Made Miracle over Penarium: 'Moeilijk, maar eerlijk'
Interview met Producent Rick van Ginkel.