Skip to main content
Als je op een link klikt en een aankoop doet, krijgen we mogelijks een kleine commissie. Lees ons redactiebeleid.

Ingame adds in Splinter Cell: Conviction

Ubisoft heeft een plan achter de hand.

Op een evenement in New York georganiseerd door Microsoft is gebleken dat Ubisoft plannen heeft om adverteerders toegang te geven tot Splinter Cell: Conviction. Blijkbaar zal Ubisoft natrekken welke routes spelers het meest gebruiken tijdens het doorspelen van Conviction, waardoor ze high en low profile reclameplekken kunnen aanbieden aan mogelijke adverteerders.

Blijkbaar zou Jeffrey Dickstein aan de aanwezigen tijdens het evenement laten weten hebben dat het zelfs mogelijk is om advertenties te plaatsen op plekken waar Sam Fisher informatie uit zijn tegenstanders haalt door hun hoofden doorheen - jawel - reclameborden te slaan.

Of Ubisoft deze plannen daadwerkelijk zal doorvoeren is nog niet helemaal duidelijk gezien de ontwikkelaar nog officieel moet reageren. Het uiteindelijke resultaat zal eind februari te zien zijn, wanneer Splinter Cell: Conviction voor de Xbox 360 en PC zal verschijnen.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, newsletters, and more!

In this article

Splinter Cell: Conviction

iOS, Xbox 360, PC

Related topics
Over de auteur
Philip Cremers avatar

Philip Cremers

Contributor

Reacties