Grand Theft Auto 5 Walkthroughs

GTA Online Heists gids en tips

Onze ultieme walkthrough om alle GTA Online Heists te voltooien.

We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk zijn de GTA Online Heists gearriveerd. Je hebt echter wat inside information nodig om al de jobs tot een goed einde te brengen. Hieronder vind je alles wat je moet weten over de heists, inclusief walkthrough, tips en strategie.

GTA 5 - guide en tips

100% ranking, info over wagens en wapens, je vaardigheden verbeteren en een oplossing voor elke missie in de game!

Hier is ie dan eindelijk: GTA 5! De wereld van Los Santos ligt voor je open, met meer activiteiten en vrijheid dan in eender welke Grand Theft Auto-game hiervoor. Diepzeeduiken, golfen, auto's stelen, vliegen met helikopters,...het kan allemaal. Maar natuurlijk heeft Rockstar ook weer een verhaal te vertellen over intrigerende personages die hun weg (terug) proberen te vinden in de criminele onderwereld. Met deze guide maken we je wegwijs in de wereld van GTA 5. Hier kan je terecht voor tips en tricks maar ook voor meer informatie over de vaardigheden van je personages, alle wapens en wagens en natuurlijk ook hoe je een 100% gold ranking haalt op alle missies!