Features Interviews
FeatureMasashi Takahashi: 'Octopath Traveler is een evolutie van Final Fantasy 6'
Terug naar de gouden eeuw van JRPG's.
FeatureBelgië is een pionier in het academisch onderzoek naar virtual reality
In gesprek met Aranka van Dongen.
FeatureDishonored 2 - De kunst van de sluipmoord
Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.
FeatureDan Adelman: 'Axiom Verge had al veel eerder naar Wii U moeten komen'
Een interview over het vullen van de Metroid-leegte.
FeatureOverleven als indie-ontwikkelaar in een keiharde industrie
Interview met Sjoerd 'Hourences' de Jong.
FeatureSelf Made Miracle over Penarium: 'Moeilijk, maar eerlijk'
Interview met Producent Rick van Ginkel.
FeatureAbbey Games: hoe te overleven in de moordende gamebusiness
Reflectie op een indie-succesverhaal.
FeatureIn gesprek over Bioshock Infinite
Irrational Games' Shawn Robertson praat over het bouwen van steden en het maken van mensen.
FeatureInterview met Nintendo's Eiji Aonuma en Koji Kondo
Over 25 jaar Zelda, Skyward Sword en de muziek die erbij hoort.
FeatureIn gesprek over Assassin's Creed: Revelations
Interview met Falko Poiker over Ezio's laatste avontuur.
FeatureInterview rond Warhammer 40.000: Space Marine
Over Gears of War, epische dingen, en Britse acteurs!
FeatureIn gesprek over Mortal Kombat
Over de reboot, geschiedenis en toekomst van deze legendarische reeks.
FeatureIn gesprek over Ghostbusters: Sanctum of Slime
Een babbeltje met ontwikkelaar Behaviour Santiago.