Features Interviews

Afbeelding
Afbeelding

FeatureKlikken met piraten

Interview met mobile developer Jelly Button Games

Afbeelding
Afbeelding

FeatureDishonored 2 - De kunst van de sluipmoord

Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Bioshock Infinite

Irrational Games' Shawn Robertson praat over het bouwen van steden en het maken van mensen.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureInterview met Nintendo's Eiji Aonuma en Koji Kondo

Over 25 jaar Zelda, Skyward Sword en de muziek die erbij hoort.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Assassin's Creed: Revelations

Interview met Falko Poiker over Ezio's laatste avontuur.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Uncharted 3

We praten met de makers van een queeste!

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Tomb Raider

Crystal Dynamics over Uncharted, action/adventures en borsten.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over inFamous 2

Sucker Punch over comic books, user generated content en karma!

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek rond The Witcher 2

CD Projekt over het origineel, DLC en versies voor consoles.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureInterview rond Warhammer 40.000: Space Marine

Over Gears of War, epische dingen, en Britse acteurs!

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek met Jeugdwerknet

Over workshops rond videogames.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Mortal Kombat

Over de reboot, geschiedenis en toekomst van deze legendarische reeks.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over MotorStorm: Apocalypse

Over de NGP, MotorStorm in space en Burning Man.

Afbeelding
Afbeelding

FeaturePortal 2

Met Erik Wolpaw van Valve.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Shift 2 Unleashed

Babbeltje rond racegames, Bizarre Creations en 3D.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureDe Sims Middeleeuwen

Interview over de nieuwste Sims-game.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over RIFT

Met community leader Sebastien Streiffer.

Afbeelding
Afbeelding

FeatureIn gesprek over Ghostbusters: Sanctum of Slime

Een babbeltje met ontwikkelaar Behaviour Santiago.