Features Interviews

FeatureKlikken met piraten

Interview met mobile developer Jelly Button Games

FeatureDishonored 2 - De kunst van de sluipmoord

Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.

FeatureDan Adelman: 'Axiom Verge had al veel eerder naar Wii U moeten komen'

Een interview over het vullen van de Metroid-leegte.

FeatureOverleven als indie-ontwikkelaar in een keiharde industrie

Interview met Sjoerd 'Hourences' de Jong.

FeatureSelf Made Miracle over Penarium: 'Moeilijk, maar eerlijk'

Interview met Producent Rick van Ginkel.

FeatureIn gesprek over Bioshock Infinite

Irrational Games' Shawn Robertson praat over het bouwen van steden en het maken van mensen.

FeatureInterview met Nintendo's Eiji Aonuma en Koji Kondo

Over 25 jaar Zelda, Skyward Sword en de muziek die erbij hoort.

FeatureIn gesprek over Assassin's Creed: Revelations

Interview met Falko Poiker over Ezio's laatste avontuur.

FeatureIn gesprek over Uncharted 3

We praten met de makers van een queeste!

FeatureIn gesprek over Tomb Raider

Crystal Dynamics over Uncharted, action/adventures en borsten.

FeatureIn gesprek over inFamous 2

Sucker Punch over comic books, user generated content en karma!

FeatureIn gesprek rond The Witcher 2

CD Projekt over het origineel, DLC en versies voor consoles.

FeatureInterview rond Warhammer 40.000: Space Marine

Over Gears of War, epische dingen, en Britse acteurs!

FeatureIn gesprek met Jeugdwerknet

Over workshops rond videogames.

FeatureIn gesprek over Mortal Kombat

Over de reboot, geschiedenis en toekomst van deze legendarische reeks.

FeatureIn gesprek over MotorStorm: Apocalypse

Over de NGP, MotorStorm in space en Burning Man.

FeaturePortal 2

Met Erik Wolpaw van Valve.

FeatureIn gesprek over Call of Juarez: The Cartel

Over cowboys, The Shield en drugs!

FeatureIn gesprek over Shift 2 Unleashed

Babbeltje rond racegames, Bizarre Creations en 3D.

FeatureDe Sims Middeleeuwen

Interview over de nieuwste Sims-game.

FeatureIn gesprek over RIFT

Met community leader Sebastien Streiffer.

FeatureIn gesprek over Ghostbusters: Sanctum of Slime

Een babbeltje met ontwikkelaar Behaviour Santiago.

FeatureIn gesprek over Dungeons & Dragons Daggerdale

Met creative director Zandro Chan.

FeatureInterview game designer Top Spin 4

In gesprek met Rémi Ercolani.

FeatureGesprek met Steve Pritchard van Aragorn's Quest

Over Warner, Midden-Aarde en The Hobbit.

FeatureIn gesprek met Alex Cox van Mafia II

Over vrouwen, Uncharted 2 en muziek.

FeatureLead designer John Shafer over Civilization V

Een beschaafd gesprek over beschavingen.

FeatureDevil's Third

Tomonobu Itagaki introduceert zijn nieuwste game.

FeatureDe man achter de stem van Mario

Charles Martinet spreekt met ons op Mario fandag.

FeatureUFC Undisputed 2010 volgens Neven Dravinski

Over MMA, EA en … Chuck Norris!

FeatureBlizzard over World of Warcraft

Tom Chilton legt toekomstplannen en bossfights uit.

FeatureStar Trek Online

In gesprek met executive producer Craig Zinkievich.

FeatureGod of War III

We spraken met de makers.

FeatureLEGO Harry Potter: Jaren 1 - 4

Een magische first look met TT Games.

FeatureRed Steel 2

Gesprek over actie op de Wii, motion controls en België.

FeatureIn gesprek met Two Tribes

Over Toki Tori, de iPad en foute moppen.

FeatureJust Cause 2

Vragen voor ontwikkelaar Avalanche, én hands-on.

FeatureFinal Fantasy XIII

Vragen voor Square Enix, én hands-on.

FeaturePrison Break: The Conspiracy

We spreken met producer Thorsten Flügel.

FeatureStar Trek Online

In gesprek met Craig Zinkievich.

FeatureDe ontwikkelaar achter Ratchet & Clank

We voelen Insomniac aan de tand.

FeatureSam Bennett over LittleBigPlanet

"We leggen alle creativiteit in de handen van de speler"