Features Interviews

Feature | Pokémon Trading Card Game interview - een gesprek met game director Atsushi Nagashima

"Het gevoel van een speciale kaart te vinden is onbeschrijfelijk.”

Feature | Ghost of Tsushima interview - Een gesprek met Nate Fox, creatief regisseur bij Sucker Punch

Over rondzwervende samoerai, Mongolen met buskruit en volwassen worden.

Feature | The Last of Us: Part 2 interview - een gesprek met co-regisseur Kurt Margenau

Opgelet! De laatste twee vragen bevatten spoilers voor het verhaal.

Feature | In Good Job! lap je alle kantoorregels aan je laars

Paladin Studios en Nintendo over de eerste 'Nindie' uit Nederland.

Feature | 'In The Outer Worlds moeten mensen zich bovenal amuseren'

Interview met Kathryn Megan Starks, Senior Narrative Designer bij Obsidian Entertainment.

Feature | The Elder Scrolls Online blaast vijf kaarsjes uit

Hoofdontwikkelaar Matt Firor blikt samen met ons terug.

Feature | Ancestors: The Humankind Odyssey interview: "Alles moet zo snel gaan tegenwoordig"

Met hoofdontwikkelaar Patrice Désilets, bedenker van Assassin's Creed

Feature | 'Astral Chain brengt het beste van Bayonetta en NieR: Automata samen'

Interview met hoofdontwikkelaar Takahisa Taura van Platinum Games.

Feature | Klikken met piraten

Interview met mobile developer Jelly Button Games

Feature | Dishonored 2 - De kunst van de sluipmoord

Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.

Feature | In gesprek over Bioshock Infinite

Irrational Games' Shawn Robertson praat over het bouwen van steden en het maken van mensen.

Feature | Interview met Nintendo's Eiji Aonuma en Koji Kondo

Over 25 jaar Zelda, Skyward Sword en de muziek die erbij hoort.

Feature | In gesprek over Assassin's Creed: Revelations

Interview met Falko Poiker over Ezio's laatste avontuur.

Feature | In gesprek over Uncharted 3

We praten met de makers van een queeste!

Feature | In gesprek over Tomb Raider

Crystal Dynamics over Uncharted, action/adventures en borsten.

Feature | In gesprek over inFamous 2

Sucker Punch over comic books, user generated content en karma!

Feature | In gesprek rond The Witcher 2

CD Projekt over het origineel, DLC en versies voor consoles.

Feature | Interview rond Warhammer 40.000: Space Marine

Over Gears of War, epische dingen, en Britse acteurs!

Feature | In gesprek met Jeugdwerknet

Over workshops rond videogames.

Feature | In gesprek over Mortal Kombat

Over de reboot, geschiedenis en toekomst van deze legendarische reeks.

Feature | In gesprek over MotorStorm: Apocalypse

Over de NGP, MotorStorm in space en Burning Man.

Feature | Portal 2

Met Erik Wolpaw van Valve.

Feature | In gesprek over Shift 2 Unleashed

Babbeltje rond racegames, Bizarre Creations en 3D.

Feature | De Sims Middeleeuwen

Interview over de nieuwste Sims-game.

Feature | In gesprek over RIFT

Met community leader Sebastien Streiffer.

Feature | In gesprek over Ghostbusters: Sanctum of Slime

Een babbeltje met ontwikkelaar Behaviour Santiago.

Feature | Interview game designer Top Spin 4

In gesprek met Rémi Ercolani.

Feature | Gesprek met Steve Pritchard van Aragorn's Quest

Over Warner, Midden-Aarde en The Hobbit.

Feature | In gesprek met Alex Cox van Mafia II

Over vrouwen, Uncharted 2 en muziek.

Feature | Lead designer John Shafer over Civilization V

Een beschaafd gesprek over beschavingen.

Feature | Devil's Third

Tomonobu Itagaki introduceert zijn nieuwste game.

Feature | De man achter de stem van Mario

Charles Martinet spreekt met ons op Mario fandag.

Feature | Blizzard over World of Warcraft

Tom Chilton legt toekomstplannen en bossfights uit.

Feature | Star Trek Online

In gesprek met executive producer Craig Zinkievich.

Feature | God of War III

We spraken met de makers.

Feature | LEGO Harry Potter: Jaren 1 - 4

Een magische first look met TT Games.