Als je op een link klikt en een aankoop doet, krijgen we mogelijks een kleine commissie. Lees ons redactiebeleid.

Call of Duty: Warzone-ontwikkelaar gaat te hoge helderheid van Verdansk '84-map aanpassen

Voorlopig enkel de lens flare.

Call of Duty: Warzone-spelers klagen dat de zon hen verblindt in de Verdansk 1984-map. Ontwikkelaar Raven Software VFX Artist Reed Shingledecker belooft de nodige aanpassingen via een tweet.

Sinds de release van Call of Duty: Warzone Season 3 klagen spelers dat de zon van de nieuwe Verdansk-map veel te helder is. Dat is vooral lastig als je in een gebouw staat en door een deuropening naar buiten kijkt om de omgeving vanuit dekking te bekijken of als je wil zien waar sluipschutters zitten.

Raven Software-medewerker Reed Shingledecker reageert via Twitter op het probleem met de boodschap dat hij de helderheid van de lens flare op het scherm zal aanpassen.

Shingledecker benadrukt wel dat hij niet alle problemen daarmee kan oplossen. Zo heeft hij geen controle over de wazigheid, wolkenstralen en de werkelijke helderheid van de zon op het scherm.

Naast aanpassingen aan de Verdansk-map voerde Activision onlangs de Call of Duty: Warzone Season 3 Reloaded update door en geeft Sony in-game currency en virtuele voorwerpen weg voor onder andere Call of Duty: Warzone.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, newsletters, and more!

In this article

Call of Duty: Warzone

PS4, Xbox One, PC

Related topics
Over de auteur
Glenn Nouws avatar

Glenn Nouws

Contributor

Door een spierziekte rolt Glenn door het leven in een elektrische rolstoel en is hij een gedreven Powerchair hockey-speler. Sinds zijn eerste aanraking met de PlayStation 1 is hij ook verslaafd aan alles wat met gaming te maken heeft.

Reacties