Week-eindbazen #15

Wat spelen we dit weekend?

Week-eindbazen #14

Wat spelen we dit weekend?

Week-eindbazen #13

Wat spelen we dit weekend?

Laat je niet gek maken door de schattige krijgers in World of Warriors. Ze zijn venijniger dan je denkt. World of Warriors wordt neergezet als een op gevechten gerichte adventure game met unieke personages en arena's die allemaal dynamisch zijn. Hoewel de opzet doet denken dat de game simpliciteit en toegankelijkheid hoog in het vaandel draagt, is er toch ruimte voor diepgang, complexiteit en uitdaging. Ontwikkelaar Mind Candy maakt dat in het adventure-gedeelte echter niet helemaal waar.

Na een kort prehistorisch uitstapje keert Far Cry 5 terug naar het heden en zijn grote liefde: vuurwapens, heel erg veel vuurwapens. Het fictieve Hope County, gelegen in de staat Montana in de Verenigde Staten van Amerika, is de perfecte setting om die liefde opnieuw te doen opbloeien. Het gebied wordt geterroriseerd door de gestoorde dominee Joseph Seed en zijn volgelingen. De cult Eden Gate slaat door in zijn strijd om de traditionele Amerikaanse waarden van vrijheid, geloof en het recht om jezelf te bewapenen. Far Cry 5 heeft echter nog veel meer te bieden dan extreemrechtse militia. Hier lees je alvast alles wat we over Ubisofts shooter weten.

Week-eindbazen #12

Wat spelen we dit weekend?

Oude games. Nieuwe games. Maar eigenlijk vooral teveel games. Hieronder lees je welke games er op onze agenda staan. Laat in de comments gerust weten welke games jij gaat spelen!

Week-eindbazen #11

Wat spelen we dit weekend?

Het wordt weer koud dit weekend, dus dat is altijd een goed excuus om je binnen met een stapel games op te sluiten. Hieronder lees je welke games er op onze agenda staan. Laat in de comments gerust weten welke games jij gaat spelen!

Week-eindbazen #10

Wat spelen we dit weekend?

Yvo is terug van weggeweest en hij heeft gelijk een hele stapel games meegenomen. Tijd om het plastic met de tanden van de hoesjes te scheuren. Hieronder lees je welke games er op onze agenda staan. Laat in de comments gerust weten welke games jij gaat spelen!

Week-eindbazen #09

Wat spelen we dit weekend?

Maart is begonnen! Dus Assassin's Creed Origins: Curse of the Pharaoh, Ni No Kuni 2 en Far Cry 5 zijn bijna uit. Om de tijd te verdrijven spelen we nog wat enkele titels uit onze backlogs. Hieronder lees je welke games er op onze agenda staan. Laat in de comments gerust weten welke games jij gaat spelen!

Het succes van een diefstal en Kingdom Come Deliverance sneaking hangt sterk af van je voorbereiding. Vooral de mate waarin je zichtbaar bent en het geluid dat je maakt zorgen ervoor of je wel of niet opvalt. Deze heten in de game 'visibility', 'conspicuousness' en 'noise'. Zorg er dus voor dat je daar rekening mee houdt. Als je bijvoorbeeld geld uit iemand zijn zak probeert te stelen terwijl je een kolder draagt, dan zal dat zelden goed komen. Draag dus 's nachts donkere en zachte stoffen kleding, want dan ben je moeilijker te ontdekken.

Naast inbreken was zakkenrollen in de Middeleeuwen de meest voorkomende vorm van straatcriminaliteit - daarom mag pickpocketing in Kingdom Come Deliverance sowieso niet ontbreken. Als je je morele kompas kunt negeren is zakkenrollen een lucratieve bezigheid en ook een manier om zonder conflicten aan belangrijke voorwerpen te komen. Je hebt er ook geen gereedschap voor nodig, enkel wat geduld en talent.

Week-eindbazen #08

Wat spelen we dit weekend?

Blijkbaar heeft Miyazaki's Dark Souls 3 bijna de gehele redactie in zijn greep. Toch zijn er enkele andere games die hier en daar opduiken. Hieronder lees je welke games er op onze agenda staan. Laat in de comments gerust weten welke games jij gaat spelen!

Onlangs heeft Eurogamer Benelux een livestream gehouden van de Closed Beta van Sea of Thieves en het werd al snel duidelijk dat de game momenteel opvallend leeg was. Na wat onderzoek bleek dat de finale versie van Sea of Thieves nog veel meer zal bevatten. Michiel neemt een kijkje.

Wist je al dat je iedereens nieuwe favoriete varken in Monster Hunter World kunt aankleden? Er zijn namelijk verschillende kostuums voor Poogie in Astera verstopt. Misschien wilde je altijd al bij een varken in schaapskleren steken of in een schattige kikker-outfit. Er is zelfs een kroon.

Ben je niet helemaal tevreden met de hoeveelheid monsters waarop je kunt jagen? Monster Hunter World krijgt regelmatig nieuwe monsters via gratis downloadable content. Een van de eerste monsters die in de lente van 2018 opduikt is Deviljho, een large brute wyvern die net zoals Anjanath veel van een tyrannosausus rex weg heeft. Of een augurk. Het is maar net aan wie je het vraagt.

Wanneer je op de grote beesten met gigantische klauwen en nog grotere tanden jaagt, heb je serieuze bescherming nodig om klappen op te vangen. Om je te helpen hebben we alle Armor Sets en Armor Skills in Monster Hunter World op een rij gezet.

Alsof het crafting-systeem in Monster Hunter World nog niet diepgaand genoeg is, krijg je aan het eind van de game een nieuwe mechaniek. Augmenting geeft je de mogelijkheid om krachtige nieuwe effecten aan je wapen en uitrusting toe te voegen, waardoor je nog sterkere monsters kunt verslaan. Het is niet altijd even duidelijk, dus hier staat alles wat je over Augmenting in Monster Hunter World moet weten.

Week-eindbazen #07

Wat spelen we dit weekend?

Sander begint afkickverschijnselen te vertonen, aangezien Dark Souls 3 bij hem om de haverklap vastloopt. Een mooi moment voor Bert en Michiel om hem in te halen. Hieronder lees je welke games er op onze agenda staan. Laat in de comments gerust weten welke games jij gaat spelen!

De beste micro SD kaarten voor je Nintendo Switch

De grootste opslag voor de laagste prijs.

De Nintendo Switch is nu al bijna een jaar oud en is waarschijnlijk nog een lang leven beschoren. Mede daarom verwachten we dat de interne opslagruimte van 32 gigabyte lang niet toereikend meer is. Zelda: Breath of the Wild is al ongeveer 40% van die ruimte en daardoor heb je veel minder ruimte voor die indie darlings uit de Nintendo eShop, om maar te te zwijgen over krachtpatsers als de DOOM-port voor de Switch. Maar geen zorg, het probleem is gemakkelijk op te lossen aangezien de Switch met elke verkrijgbare Micro SD kaart werkt. Dit zijn onze aanbevelingen voor de beste en meest voordelige Nintendo Switch Micro SD kaarten.

Tijdens de E3 2016 toont Sony voor het eerst de fonkelnieuwe 'zombie' action-adventure Days Gone. Met een horde geďnfecteerden achter je broek aan probeer je te overleven in een wereld vol geweld en gruwel. Hier lees je alle informatie die over de PlayStation 4-exclusieve game bekend is.

Eerste Vorige