Als je op een link klikt en een aankoop doet, krijgen we mogelijks een kleine commissie. Lees ons redactiebeleid.

Assassin's Creed Odyssey heeft een wanted-systeem zoals GTA

Niet langer desynchronisatie.

Assassin's Creed Odyssey werkt niet langer met desynchronisatie, maar heeft voor het eerst een wanted-systeem vergelijkbaar met Grand Theft Auto. Die info is bekendgeraakt na een E3 2018 demo.

In vroegere Assassin's Creed-games kreeg je een waarschuwing dat de historische simulatie van de Animus zou 'desynchroniseren' als je teveel kwaadaardige handelingen stelt, zoals het aanvallen van burgers. De verklaring was dat je historische voorouder zo'n handelingen nu eenmaal niet stelde.

Cover image for YouTube videoAssassin's Creed Odyssey - Reveal Trailer - NL

De desynchronisatie is nu, voor de eerste keer in de geschiedenis van de reeks, vervangen door een wanted-systeem.

Wanneer je burgers aanvalt of Spartaanse kampen aanvalt, vult er een meter. Die bepaalt sancties die volgen, zoals huurlingen of stadspatrouilles die op je af worden gestuurd.

De Assassin's Creed Odyssey release valt eind dit jaar. De eerste Assassin's Creed Odyssey gameplay kun je dan weer hier vinden.

Wil je meer weten? Hier lees je over de Assassin's Creed Odyssey release, trailers, gameplay en alles wat we weten.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, newsletters, and more!

In this article

Assassin's Creed Odyssey

PS4, Xbox One, PC

Related topics
Over de auteur
Carl Vander Maelen avatar

Carl Vander Maelen

Muggenzifter

Gepassioneerde gitarist die games zoveel als mogelijk in zijn doctoraat in het Recht probeert te betrekken.

Reacties