Nog geen dag na de lancering van patch 1.07 voor Sea of Thieves zijn de veranderingen alweer teruggedraaid. De reden hiervoor is de 'instabiliteit van de server'. Dat laat ontwikkelaar Rare weten via Twitter.

De update introduceert onder meer private lobbies, een langverwachte feature voor de game. Verder kun je in-game items zoals bananen en planken ruilen met andere spelers en is het progressiesysteem lichtjes aangepast.

In eerste instantie zorgde de nieuwe ruilhandel voor 'grote problemen' en is deze offline gehaald. Hiermee waren de problemen echter nog niet van de baan, waarop Rare ook de private lobbies tijdelijk verwijderde.

Rare is hoe dan ook van plan de game voor lange tijd te ondersteunen. Vorige maand nog onthulde Rare zijn toekomstplannen voor Sea of Thieves. Zo worden er de komende maanden nog minstens drie updates uitgebracht.

ADVERTENTIE

Over de auteur

Maarten Denoo

Maarten Denoo

Redacteur

Keerde het multiplayergeraas de rug toe en verdiept zich nu vooral in actie-RPG’s en co-op games. Stort een bescheiden bijdrage en steun deze arme ziel in zijn strijd tegen een immer toenemende backlog.

Meer artikels van Maarten Denoo

Reacties (0)

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread

Gerelateerde content

Rare onhult toekomstplannen voor Sea of Thieves

nieuwe vijanden, schepen en eilanden.

Week-eindbazen #12

Wat spelen we dit weekend?

Bekijk: Sea of Thieves - Gameplay Launch Trailer

Game komt zee-ker binnenkort uit.