Ontwikkeling System Shock Remastered tijdelijk gepauzeerd

Te ver van koers geraakt. 

Night Dive Studios maakt bekend dat de ontwikkeling van System Shock Remastered tijdelijk is gepauzeerd. Studiohoofd Stephen Kick geeft aan dat de game te ver van koers is geraakt.

"We zijn voor de juiste redenen veel te ambitieus geworden. Hoe meer we echter wilde doen, hoe meer we van onze originele visie begonnen af te wijken. We nemen nu een pauze zodat we kunnen evalueren hoe we weer op koers raken", aldus Kick.

Het begon met een System Shock Remastered Kickstartercampagne. Daarna werd er een overstap van Unity naar de Unreal engine gemaakt. De nieuwe mogelijkheden van de Unreal engine deden de studio besluiten het project in een System Shock reboot te veranderen.

Studiohoofd Stephen Kick benadrukt wel dat de game niet geannuleerd is. Hij verzekert de ruim 21.000 Kickstarter backers dat System Shock Remastered 'sterker dan ooit' terugkomt en 'alle beloftes' worden waargemaakt.

ADVERTENTIE

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Johnny van Spronsen

Johnny van Spronsen

Barbaar

Johnny is killer dan het staal dat zijn tegenstanders doorklieft. Hij verplettert vijanden, drijft de overlevenden lachend voor zich uit en luistert met plezier naar de klaagzang van de verliezers.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Wolfenstein: Youngblood heeft een open levelstructuur

Dankzij ontwikkelaar Arkane Studios.

Metro Exodus krijgt twee DLC-pakketten

Met nieuwe personages in de hoofdrol.

Apex Legends verbant meer dan 770.000 cheaters

Dankzij de nieuwe rapporteringstool.

Borderlands 3 bevat microtransacties

Maar enkel voor cosmetische voorwerpen.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread