Nieuwe Ubisoft games worden dynamischer

Te beginnen met Assassin's Creed.

Ubisoft heeft laten weten dat zijn toekomstige titels minder vooraf geprogrammeerde evenementen gaan bevatten, te beginnen met de nieuwe Assassin's Creed.

De CCO van het bedrijf geeft aan dat de vertelling in games niet opgelegd moet worden middels geforceerde missies en 'gescripte' momenten, maar dat het een dynamische ervaring moet worden waar je je eigen unieke anekdotes aan overhoudt.

Ubisoft geeft de spelers de vrijheid om door te gaan met het verhaal, of om te vertrekken naar een ander gebied in de game en nooit meer terug te komen. De grondslag hiervan is volgens de CCO te zien in games als Far Cry Primal en Watch Dogs 2.

Het team voor de nieuwe Assassin's Creed heeft 'een systeem ontwikkeld dat betekenis geeft aan de acties van een speler, en die acties hebben op lange termijn ook invloed op de game in zijn geheel'.

Carls Watch Dogs 2 review lees je op de site.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Sander van Leth

Sander van Leth

Retrogamesnob  |  Lethsrock

Sander speelt zo'n beetje alles wat los en vast zit, als het maar beweegt. Is er heilig van overtuigd dat er niets mooier klinkt dan de muziek van de SNES.

Gerelateerde content

Verder op de site...

De 5 best verkochte games deze week

Week 36 (6 t.e.m. 12 september 2021).

Feature | FIFA 22 Career Mode - Wat is er nieuw in de carrièremodus

Alles over Manager Career, Player Career en nog meer.

Feature | FIFA 22 FUT - Wat is er nieuw in FIFA Ultimate Team?

Alles over FUT Divisions, Champions, Heroes en nog meer.

Feature | FIFA 22 release - Waar en wanneer kun je FIFA 22 kopen?

Alles over de launch, pre-order, edities en nog meer.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread