Ubisoft geeft uitleg over Nvidia GameWorks in Assassin's Creed: Syndicate

Verbetert de visuals van de game.

Nvidia GameWorks verbetert de graphics van Assassin's Creed Syndicate. Ubisoft legt de technische details uit in een speciale trailer.

Allereerst hebben pc-gamers toegang tot een temporal anti-aliasing techniek genaamd TXAA. Dankzij TXAA ervaar je minder flikkerend beeld, voornamelijk bij kleine objecten zoals hekpunten. Ook op grotere objecten zoals huizen zorgt de techniek voor minder flikkering.

HBAO+ verdubbelt het aantal details, loopt drie keer sneller dan oudere technieken en biedt diepere schaduwen in de spelwereld. Hierdoor krijg je realistischer lichtval en schaduw, zonder direct in te boeten op performance.

Een andere techniek die schaduw meer natuurgetrouw maakt, is PCSS. Schaduw is het sterkst dichtbij het object dat het licht blokkeert. Zo is de schaduw van een boom sterker bij de voet van de boom dan het einde van de schaduw. Dankzij PCSS is de veranderende lichtval tijdens de dag-/nachtcyclus realtischer en zie je minder shadow aliasing.

Assassin's Creed syndicate is nu speelbaar op de PlayStation 4 en de Xbox One. De pc-versie van de game komt op 19 november uit. Jasper bestempelt de game als Aanrader in zijn Assassin's Creed Syndicate review.

Nog even tijd? Lees dan ook:

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Dirk Schuit

Dirk Schuit

Zieltjesverliezer

Dirk is een Einzelgänger met een voorliefde voor co-op.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread