'60 fps misschien niet mogelijk voor Shenmue 3'

Yu Suzuki heeft er een hard hoofd in.

Ontwikkelaar Yu Suzuki betwijfelt of hij 60 frames per seconde haalt voor Shenmue 3. Dit zegt hij in een interview met gamesite DualShockers.

De ontwikkelaar krijgt de beeldverversing niet snel genoeg in Unreal Engine 4. "Momenteel denk ik aan 30 frames per seconde," zegt Suzuki. "60 is wellicht te hoog gegrepen, maar dat weet ik nog niet zeker."

Suzuki test op het moment Unreal Engine 4 omdat hij de kleurweergave, shaders en rendering van de engine waardeert. "Ze benaderen het beeld dat ik gedachten heb voor Shenmue 3. Dankzij Unreal Engine 4 heeft de wereld een bepaalde vochtigheid en geur die ik wens te zien."

Tijdens de E3 2015 kondigde Sony de Kickstartercampagne van de game aan. Shenmue 3 had 2 miljoen dollar aan fondsen nodig om van de grond te komen. Dit bedrag is uiteindelijk binnen enkele uren binnengehaald.

Sony betaalt een deel van de kosten voor Shenmue 3. De game staat gepland voor 2017 en komt uit op de pc en de PlayStation 4.

Nog even tijd? Lees dan ook:

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Dirk Schuit

Dirk Schuit

Zieltjesverliezer

Dirk is een Einzelgänger met een voorliefde voor co-op.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread