DICE zei bijna 'neen' tegen ontwikkeling Star Wars Battlefront

Wegens drukke werkschema.

Ontwikkelaar DICE maakt bekend dat het bijna 'neen' zei tegen de ontwikkeling van Star Wars Battlefront. De oorzaak was het drukke werkschema van de studio.

"Toen Disney een partner zocht om games te maken en Electronic Arts benaderde, stelde het voor dat DICE een Battlefront game zou kunnen ontwikkelen," zo vertelt DICE-manager Patrick Bach.

"Dat was een prachtige kans, maar anderzijds zaten we volgeboekt met ander werk en dachten we 'dat kunnen we er toch niet bijnemen!' Maar uiteindelijk hadden we te veel passie voor het project. Je kan geen 'nee' zeggen tegen zo'n kans."

"Door een combinatie van competentie, passie en beschikbaarheid werd het mogelijk om eraan te werken. Je hebt steeds de juiste mensen op de juiste plaats nodig."

Hier lees je de Star Wars Battlefront preview. Of bekijk nog eens de nieuwste Star Wars Battlefront trailer.

Ook is er goed nieuws: de Star Wars Battlefront bèta is open voor iedereen.

Lees ook onze Star Wars Battlefront tips.

Nog een minuutje tijd? Deze artikels vind je vast ook interessant:

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Carl Vander Maelen

Carl Vander Maelen

Muggenzifter

Gepassioneerde gitarist die games zoveel als mogelijk in zijn doctoraat in het Recht probeert te betrekken.

Gerelateerde content

Verder op de site...

FIFA 22 Web App en Companion App - Alle info die je nodig hebt

Alles over FIFA 22 Web App en Companion App dat je moet weten.

Dit zijn de gratis PlayStation Plus games van oktober

De concurrentiestrijd is losgebarsten.

Feature | FIFA 22 release - Waar en wanneer kun je FIFA 22 kopen?

Alles over de launch, pre-order, edities en nog meer.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread