Arkane Studios heeft duidelijk plan voor Dishonored 2

Ontwikkeling verloopt ditmaal soepeler.

Arkane Studios zegt dat de ontwikkeling van Dishonored 2 een stuk makkelijker verloopt dan de eerste game. Ditmaal weet de ontwikkelaar namelijk direct hoe de game moet worden. Dit helpt de studio de details uit te werken.

"Dishonored was een potpourri," zegt Harvey Smith, Arkane Studios' medevoorzitter. "We hadden een overweldigende game in first-person binnen een fantasiewereld met enkele stealth-eigenschappen." Ondanks dat idee en dat de studio eerder aan zulke games heeft gewerkt, kwam de visie voor Dishonored pas halverwege de ontwikkeling helemaal tot stand.

"Dishonored kon betere zwaardvechten gebruiken, betrouwbaardere stealth, en een user interface waar we langer aan hadden gewerkt," vervolgt Smith. Omdat de visie voor Dishonored 2 direct duidelijk is en bekend aanvoelt, richt de studio zich op deze zaken.

Dishonored 2 bevat een tweede speelbaar personage: Emily. Haar karakter voelt "fijnzinniger" aan dan dat van Corvo, het andere personage en de hoofdfiguur uit de eerste game.

Dishonored 2 komt in 2016 voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One uit.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Dirk Schuit

Dirk Schuit

Zieltjesverliezer

Dirk is een Einzelgänger met een voorliefde voor co-op.

Gerelateerde content

Verder op de site...

De 5 best verkochte games deze week

Week 36 (6 t/m 12 september 2021).

Feature | FIFA 22 Career Mode - Wat is er nieuw in de carrièremodus

Alles over Manager Career, Player Career en nog meer.

Feature | FIFA 22 FUT - Wat is er nieuw in FIFA Ultimate Team?

Alles over FUT Divisions, Champions, Heroes en nog meer.

Feature | FIFA 22 release - Waar en wanneer kun je FIFA 22 kopen?

Alles over de launch, pre-order, edities en nog meer.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread