Kortere laadtijden voor Bloodborne dankzij update 1.03

Nu te downloaden.

De laadtijden in Bloodborne zijn 5 tot 15 seconden korter nu update 1.03 is uitgebracht. Eerder kende de game nog laadtijden die opliepen tot 40 seconden. From Software deelt die informatie op de Japanse PlayStation Blog.

Iedere keer wanneer je sterft in Bloodborne, zie je zo'n laadscherm. Daarnaast moet de game laden als je tussen checkpoints teleporteert. De nieuwe laadschermen bevatten ook item-beschrijvingen, waar eerst nog enkel het Bloodborne-logo op een zwarte achtergrond werd getoond. Tijdens het wachten heb je dan iets te lezen, zoals in de Dark Souls-games.

Update 1.03 haalt ook bugs uit de game, zoals bazen die soms niet meer kunnen bewegen of liften die niet meer werken. Door laatstgenoemde bug kwamen sommige spelers lelijk vast te te zitten. Wanneer je de PlayStation 4 in de rustmodus zet tijdens een online speelsessie, ga je voortaan automatisch terug naar het hoofdmenu. Dan zit je anderen niet in de weg tijdens matchmaking.

De update is nu gratis te downloaden. Bloodborne zat eerder op versie 1.02. Bij de vorige update werd onder meer Bloodborne's item-duplication glitch verwijderd.

bb

ADVERTENTIE

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Randolf Bouwma

Randolf Bouwma

Typemachine

Schrijft de hele dag, elke dag. Geregeld over games en het liefst nog op papier. Vervangt dan ook nog steeds inktlinten. Ding!

Gerelateerde content

Survival horror game Summerford aangekondigd

Spirituele opvolger voor Resident Evil, Silent Hill en Alone in the Dark?

Cyberpunk 2077 release uitgesteld

Gelukkig is het nog altijd minder dan 2077 keer slapen.

Verder op de site...

Survival horror game Summerford aangekondigd

Spirituele opvolger voor Resident Evil, Silent Hill en Alone in the Dark?

Cyberpunk 2077 release uitgesteld

Gelukkig is het nog altijd minder dan 2077 keer slapen.

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread