MOH moet 3 mljn. keer verkopen

Anders geen sequel.

Executive Producer Greg Goodrich heeft in een interview met The New York Times gezegd dat de nieuwe Medal of Honor-game minstens drie miljoen keer over de toonbank moet gaan, anders komt er geen sequel. Drie miljoen is veel voor een FPS die uitgebracht wordt tussen Halo: Reach en Call of Duty: Black Ops. EA's marketing kennende zal de shooter dat aantal waarschijnlijk wel halen, al werd niet gespecifieerd of er een tijdslimiet bestaat.

Goodrich liet ook nog vallen dat de game origineel Medal of Honor: Anaconda ging heten, verwijzend naar een mislukte Afghanistan-missie van het Amerikaanse leger. Adviserende militairen raadden dit echter af aan EA omdat het in slechte smaak zou vallen bij het leger.

Medal of Honor verschijnt 15 oktober voor PC, PS3 en Xbox 360.

Advertentie

Ga naar comments (0)

Over de auteur

Jasper Segers

Jasper Segers

Heel Belangrijk  |  Yahsper

Jasper nadert een decennium-lange carričre bij Eurogamer en leidt tegenwoordig dit zooitje ongeregeld. Staat zowel bekend om zijn gebrek aan geduld met games als om zijn liefde voor The Witness en Europa Universalis. Ook heeft hij veel sterke meningen over films.

Gerelateerde content

Verder op de site...

Reacties (0)

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.

Verberg laag-scorende commentaren
Sorteer op
Thread