Interviews Archief

zaterdag, 7 juli 2018

donderdag, 22 december 2016

FeatureKlikken met piraten

Interview met mobile developer Jelly Button Games

zaterdag, 19 november 2016

woensdag, 16 november 2016

FeatureDishonored 2 - De kunst van de sluipmoord

Interview met Arkane Studios' art director Sébastien Mitton.

woensdag, 24 augustus 2016

FeatureDan Adelman: 'Axiom Verge had al veel eerder naar Wii U moeten komen'

Een interview over het vullen van de Metroid-leegte.

donderdag, 14 juli 2016

FeatureOverleven als indie-ontwikkelaar in een keiharde industrie

Interview met Sjoerd 'Hourences' de Jong.

zaterdag, 26 september 2015

FeatureSelf Made Miracle over Penarium: 'Moeilijk, maar eerlijk'

Interview met Producent Rick van Ginkel.

zondag, 14 september 2014

maandag, 25 maart 2013

FeatureIn gesprek over Bioshock Infinite

Irrational Games' Shawn Robertson praat over het bouwen van steden en het maken van mensen.

zaterdag, 5 november 2011

FeatureInterview met Nintendo's Eiji Aonuma en Koji Kondo

Over 25 jaar Zelda, Skyward Sword en de muziek die erbij hoort.

woensdag, 26 oktober 2011

FeatureIn gesprek over Assassin's Creed: Revelations

Interview met Falko Poiker over Ezio's laatste avontuur.

donderdag, 20 oktober 2011

FeatureIn gesprek over Uncharted 3

We praten met de makers van een queeste!

zaterdag, 23 juli 2011

FeatureIn gesprek over Tomb Raider

Crystal Dynamics over Uncharted, action/adventures en borsten.

donderdag, 19 mei 2011

FeatureIn gesprek over inFamous 2

Sucker Punch over comic books, user generated content en karma!

maandag, 16 mei 2011

FeatureIn gesprek rond The Witcher 2

CD Projekt over het origineel, DLC en versies voor consoles.

dinsdag, 3 mei 2011

FeatureInterview rond Warhammer 40.000: Space Marine

Over Gears of War, epische dingen, en Britse acteurs!

donderdag, 28 april 2011

FeatureIn gesprek met Jeugdwerknet

Over workshops rond videogames.

vrijdag, 18 maart 2011

FeatureIn gesprek over Mortal Kombat

Over de reboot, geschiedenis en toekomst van deze legendarische reeks.

donderdag, 10 maart 2011

FeatureIn gesprek over MotorStorm: Apocalypse

Over de NGP, MotorStorm in space en Burning Man.

zaterdag, 5 maart 2011

FeaturePortal 2

Met Erik Wolpaw van Valve.

donderdag, 3 maart 2011

FeatureIn gesprek over Call of Juarez: The Cartel

Over cowboys, The Shield en drugs!

zaterdag, 26 februari 2011

FeatureIn gesprek over Shift 2 Unleashed

Babbeltje rond racegames, Bizarre Creations en 3D.

donderdag, 24 februari 2011

FeatureDe Sims Middeleeuwen

Interview over de nieuwste Sims-game.

dinsdag, 1 februari 2011

FeatureIn gesprek over RIFT

Met community leader Sebastien Streiffer.

FeatureIn gesprek over Ghostbusters: Sanctum of Slime

Een babbeltje met ontwikkelaar Behaviour Santiago.

maandag, 31 januari 2011

FeatureIn gesprek over Dungeons & Dragons Daggerdale

Met creative director Zandro Chan.

vrijdag, 21 januari 2011

FeatureInterview game designer Top Spin 4

In gesprek met Rémi Ercolani.

vrijdag, 3 september 2010

FeatureGesprek met Steve Pritchard van Aragorn's Quest

Over Warner, Midden-Aarde en The Hobbit.

woensdag, 1 september 2010

FeatureIn gesprek met Alex Cox van Mafia II

Over vrouwen, Uncharted 2 en muziek.

vrijdag, 27 augustus 2010

FeatureLead designer John Shafer over Civilization V

Een beschaafd gesprek over beschavingen.

Eerste Vorige