Gamen op iPhone - iPad

• Pagina

van 1

Vorige volgende
  • Icemanu 1 dec 2010 15:48:30 7 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Geregistreerd 4 jaren geleden
    Ik ben eens benieuwd wie hier zoal reeds de iPhone of iPad - al dan niet intensief - gebruikt als gameplatform?

Ben zelf Angry Birds aan het spelen op m'n iPhone, maar daar houdt het eigenlijk mee op. Voorlopig zie ik persoonlijk nog niet als een vervangen voor m'n PSP of DS. Al denk ik wel dat, wanneer ik volgend jaar een iPad in huis haal, dat wel eens grondig zou kunnen veranderen ...
  • Frederik_ 1 dec 2010 16:32:53 969 reacties
    Bekeken 8 maanden geleden
    Bezit zelf geen zo'n ding, maar las wel dit hier en dacht dat het misschien wel enkele mensen zou interesseren.

Ceci n'est pas une signature

• Korneel 31 dec 2010 13:18:39 479 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Just Games Dev Story gekocht voor mn ipod touch. Enorm verslavend. Het is een sim game waarbij je een team van games developers moet leiden.
  • Korneel 31 dec 2010 13:18:42 479 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Bericht verwijderd
  • Dvise 11 jan 2011 17:46:35 406 reacties
    Bekeken dagen geleden
    Heb Fifa 10 gehad op m'n iPod, NFS Undercover, angry birds idd, heb de gamebox, Cut the rope en Tap tap revenge, awesome die game.

Sic Vis Pacis, Para Bellum
    If you want peace, prepare for war

• Korneell 27 jun 2011 10:47:27 26 reacties
    Bekeken 3 jaren geleden
    Ik heb teveel games nu op m'n iPod om op te noemen. Ik gebruik het wel redelijk vaak voor spellen.
  • Pcgamer4life 23 jun 2012 16:33:44 965 reacties
    Bekeken dagen geleden
    Ik ben momenteel verslaafd aan pocket planes, een game waar je uw eigen vliegtuigmaatschapij hebt en ge moet rond vliegen, geld verzamelen, nieuwe vliegtuigen en luchthavens kunt kopen, er zit heel wat in verwerkt maar kruipt veel tijd in.

http://itunes.apple.com/us/app/pocket-planes/id491994942?mt=8

This statement is false

• Pagina

van 1

Vorige volgende
log in om een reactie te plaatsen