Eurogamer.nl

Call of Duty: WW2 verandert in tweede bèta

Feedback wordt verwerkt voor nu en later.

Sledgehammer Games heeft aangekondigd dat er veranderingen doorgevoerd worden voor het tweede bètaweekend voor Call of Duty: World War 2.

Bugs zoals een scherm dat aangeeft dat de servers offline zijn of dat de 'Unlock and Equip' je niet daadwerkelijk met het wapen uitrust, worden aangepakt. Ook wordt de audio aangepast, specifiek de spraak van de NPC's die de posities van vijanden roepen. Deze aanpassingen worden voor de tweede bèta toegevoegd.

De ontwikkelaar heeft ook aangegeven dat de uiteindelijke versie van de game beïnvloed is door de feedback. Hierbij benadrukt Sledgehammer Games wel dat de aanpassingen nog niet helemaal zeker zijn en dat de game nog verder kan veranderen.

Allereerst heb je nu meer punten nodig om matches te winnen. Team Deathmatch gaat van 75 naar honderd en Domination van vijftig naar honderd. Je krijgt maar één molotov per Scorestreak en er wordt overwogen om de Incendiary Shells te verzwakken.

Sledgehammer Games overweegt verder om meer controller layout-opties toe te voegen, zoals Bumper Jumper. Ook wordt er onderzoek gedaan naar een modus voor kleurenblinde spelers. De ontwikkelaar spreekt ook over een aantal 'verrassingen'.

Het tweede bètaweekend gaat op 1 september van start en is beschikbaar op de PlayStation 4 en de Xbox One. De volledige lijst met aanpassingen is te lezen op de site van Sledgehammer Games. Alle Call of Duty: WW2 info lees je op onze site.

ADVERTENTIE

Reacties

Sorry! De reacties op dit artikel zijn gesloten.