Als je op een link klikt en een aankoop doet, krijgen we mogelijks een kleine commissie. Lees ons redactiebeleid.

Mass Effect: Andromeda heeft minder laadschermen

Faster than light.

Ontwikkelaar BioWare laat weten dat Mass Effect: Andromeda minder gebruik maakt van laadschermen dan de vorige delen uit de reeks.

Zo kun je je in Mass Effect: Andromeda vrij door je schip bewegen zonder laadschermen. Ook zijn er minder laadschermen tijdens het verplaatsen van je schip zelf en het landen op de diverse planeten in de game.

"We willen ervoor zorgen dat er zo min mogelijk interrupties plaatsvinden tijdens het spelen. Als je een nabijgelegen planeet wilt ontdekken, moet dit soepel verlopen."

"Je kiest je bestemming, vliegt ernaar toe, landt op de planeet en begint met ontdekken. Dit moet een gestroomlijnd proces zijn", laat technisch directeur Harold Chaput weten.

"In de vorige delen van de Mass Effect-reeks was dit niet het geval. Dit probleem ontstond door geheugen- en laadbeperkingen. Als je ergens naartoe wilde, moest alles opnieuw geladen worden. In Mass Effect: Andromeda verloopt alles een stuk soepeler", aldus Chaput.

Eerder onthulde BioWare nog een nieuw alienras in Mass Effect: Andromeda. Ook is mogelijk de Mass Effect: Andromeda box-art gelekt.

Meer over de game weten? Lees dan ons overzicht van alle Mass Effect Andromeda info die tot nu toe bekend is.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, newsletters, and more!

In this article

Mass Effect: Andromeda

PS4, Xbox One, PC

Related topics
Over de auteur
Dave Rapmund avatar

Dave Rapmund

Redacteur

Dave schrijft en speelt games. Verder doet hij ook nog iets met websites. Nintendo-fanboy van het eerste uur.

Reacties