Skip to main content
Als je op een link klikt en een aankoop doet, krijgen we mogelijks een kleine commissie. Lees ons redactiebeleid.

Ontwikkelaar Visiontrick licht puzzelgame Pavilion toe

Game werkt met een vierde persoons perspectief.

Ontwikkelaar Visiontrick Media licht vandaag een tipje van de sluier omtrent de isometrische puzzelgame Pavilion die momenteel voor PlayStation 4 en PlayStation Vita in ontwikkeling is.

In een interview met de PlayStation Blog bespreekt Henrik Flink als mede-eigenaar van Visiontrick de drie fundamentele componenten van Pavilion.

De eerste component is het hoofdpersonage die je bestuurt in de wereld van de game. Het tweede onderdeel is de omgeving die invloed heeft op de wijze waarop het hoofdpersoon zich door de wereld kan bewegen. Manipuleerbare objecten in de omgeving vormen de derde component en hebben zo effect op zowel de omgeving als de hoofdrolspeler.

Maar er is volgens Flink ook nog een vierde onderdeel aanwezig. De game bevat namelijk ook een vierde persoons perspectief die reageert op hoe je met die interactieve objecten om gaat en dat heeft dan weer invloed op de hoofdrolspeler en de omgeving.

Henrik Flink wil nog niet dieper ingaan op hoe dit vierde persoons perspectief nou precies in zijn werking zit uit vrees teveel van de game te verklappen. In de herfst van dit jaar is er meer informatie beschikbaar over de game. Tot die tijd is een trailer die wat meer licht op de zaak schijnt.

Bekijk op YouTube

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, newsletters, and more!

In this article

Pavilion

PS4, PlayStation Vita, PC, Mac

Related topics
Over de auteur

Lenne Kuin

Redacteur

Rolt nog met regelmaat diverse huis- en tuinartikelen in Katamari Damacy op. Verliest zich echter ook met gemak in role-playing games en point-and-click adventures.
Reacties